Izvanredna županijska prvenstva ŠSD srednjih škola Državno prvenstvo ŠSD osnovnih škola Državno prvenstvo ŠSD srednjih škola Državno prvenstvo ITR Vježbaonica Turno kretanje u OŠ PGŽ

3. TURNO KRETANJE U OŠ PGŽ

Datum objave: 19.6.2015.
Cijeli je dan bio isplaniran. Pun zabave, smijeha i naravno planinarenja po Snježniku jednoj od najviših planina Gorskog Kotara. Od mnogih zahtjevnih vrhova mi smo si postavili cilj da ćemo se zajedno s školom Kozala popesti na vrh Snježnika. U 9:40 h naša je avantura počela. Odlična atmosfera bila je potpraćena najboljom glazbom današnjice. Kada smo došli u 9:15 h svi smo se malo zasladili čokoladom, bombonima najfinijim sokovima i naravno našim sendvičima. Odabrali smo već dobro utabanu stazu greben. Nakon duge uzbrdice vlažnim otpalim lišćem profesor Matić nam je izmijerio broj otkucaja u minuti. Naravno, pošto smo svi vrsni sportaši otkucaji srca su nam bili skoro pa normalni. Onda smo došli do žičare slikali par ,,selfia' i nastavili. Vrste puteljaka su bile različite. Bilo je jednostavnih uzbrdica, malih i uskih šumica, visokih, vlažnih i  strmih uzbrdica punih velikog nestabilnog kamenja, teško prohodnim i jako strmin nizbrdicama, vijugavih zavoja punih borova. Na vrh (barem smo tako mislili) smo došli u 11:17 h. Onda nas je čekalo iznenađenje. Trebali smo penjati i rukama i nogama po uspravnom nekoliko metara dugačkom kamenju. Moglo bi se reći da smo se dobro snašli, zapravo gotovo profesionalno, iako su se neke cure iz kozale i vežice gotovo izgubile. Na vrh smo došli u 11:31 sati. Pojeli smo i popili te se slikali za školske novine. Dugo smo se  zadržali, krenuli smo dolje tek u 12:4 h. Dolje je put bio jednostavan. Samo smo morali paziti da se ne poskliznemo i padnemo. Prošli smo pored žičare u 13:16 h. Na istom mjestu gdje smo prvo pojeli naše sendviče i zasladili se raznim slasticama. Dečki iz Kozale i s Vežice su igrali nogomet jabukom jer su zaboravili loptu. U busu se slušala razna glazba s najboljeg zvučnika u obliku autića. Krenuli smo doma u 13:57 h.  I naravno ništa nije moglo proći bez dokazivanja i zato je tih 45 minuta prošao u međusobnom nadvikivanju i navijanju. Na našu stanicu pored pizzerie ,,Antonio' došli smo u 14:42 h. Ovo je bio jedan od najboljih izleta na kojima sam bila (a bila sam ih na puno).preporučila bih planiranje svima koji ne znaju šta bi napravili od dosade, te onima koji žele pronaći neki novi hobi.